تا حالا قبل از شیفت ننوشتم:)
یه آرامش قبل از طوفانه :)))
اخه بخش ما همیشه مثل زمان جنگه:)))
حسابی خوابیدم دیروزم خالم اثاث کشی داشت کلی کمک کردم
الانم حسابم پرپوله حالم خوبه:)
دارم میرم همشو کتاب بخرم:)
نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 11:42 توسط Zeinab| |
پرستار...