یعنی بیشتر وقتا
با مریضا مخصوصا بیشتری مهربونم
اما بعضی وقتام از عالم و ادم حالم بهم می خوره
اینجور وقتا کلی هم ارایش می کنم
نمی دونم چرا
الان از همه بدم میاد
مخصوصا سرپرستار ام که دو روزه عیدو واسم شیفت گذاشته
با هیچکس حرف نمی زنم
فقط جیغ:)))
عین دختر چهارساله ها:)
دیگه همین 
نوشته شده در شنبه سوم تیر ۱۳۹۶ساعت 20:32 توسط Zeinab| |
پرستار...ما را در سایت پرستار دنبال میکنید
برچسب: مهربون, نویسنده: بازدید: 6