
امروز با دوست جوووونیم زینب رفتم پارک
کلی حرف زدیم،کلی غیبت همکارا رو کردیم خخخخخ
اون تازه از بخش ما رفته یه بخش دیگه رفته اورژانس من داخلی ام
خلاصه خیلی روحیم عوض شد الان خوبم
خدایا کمکم کن دوستت دارم
نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۶ساعت 0:5 توسط Zeinab| |
پرستار...ما را در سایت پرستار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3